biggeorge Lyrics

вторник, 6 август 2013 г.

Искам живот без омраза!

Искам живот без омраза!
Не искам да живея повече в България!

Не искам да живея повече в България!
Искам да избягам от тук,на където ми видят очите и никога повече да не се върна.

Дует Ритон - На където ми видят очите



И причината за това е омразата.
Омразата,която ме заобикаля отвсякъде.
Тя ме обгръща като плътно одеяло,през което не мога да дишам и бавно,но сигурно се задушавам.
Омразата е пропила във всичко - в храната,която ям,във водата,която пия,във въздуха,който дишам.
Тя струи от телевизора,носи се по улиците,прониква през дрехите и полепва по кожата.
Омразата е навсякъде!
В училищата,в болниците,в домовете,в администрациите,в планините,край морето,в равнините,край реките.
Омразата е вездесъща!
Готов съм да си събера нещата в раницата и пеша да тръгна към границата.
Предпочитам да живея на безлюден остров,на замръзнал връх,насред пустинята,в джунглата ... където и да е!
Само и само да няма омраза.
Искам живот без омраза!
Искам спокойствие!
Искам нормална среда!
Искам търпимост!
Искам да бъда себе си,без някой да ми казва какво да правя или да не правя!
Искам да не слушам думи на омраза и да не гледам подлост и лицемерие!
Искам просто да бъда човек!
И накрая искам да намеря съмишленици!
Хора,на които също им е писнало от омразата.
Хора,които също искат да бъдат Хора и да се отнасят човешки едни с други.
Хора,които да ми се усмихват искрено от време на време.
Хора,които са положително настроени!
Хора,които няма да ми забият нож в гърба!
Има ли такива Хора?

Щурците - Аз Съм Просто Човек



П.п.: Пуснах темата в Психологически съвети,за да ми кажете веднъж завинаги,че съм напълно луд и да повикате санитарите с усмирителната риза.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Искам живот без омраза!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!