biggeorge Lyrics

понеделник, 18 март 2013 г.

Harlem Shake по света и у нас!

Harlem Shake по света и у нас!
Тема за Кольо терориста!

Някой може ли да ми каже от къде е тръгнала тая простотия с Harlem Shake?
Явно съм изтървал началото и сега не проумявам как е започнала тая истерия.
Доколкото разбирам в песента Harlem Shake се пее за Кольо терориста, който е направил някаква простотия и сега всички му се кефят много яко!
Но кой е този Кольо и как е станал терорист, и защо всички така му се радват за мен си остава загадка?!?
Осамата никой не го харесваше, а тоя Кольо е идол за подражание!
Направо да му завиди човек ... започва да ми се иска да съм терорист и мен така да ме обичат.
Бигджордж терориста!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Harlem Shake по света и у нас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!