biggeorge Lyrics

събота, 14 юли 2012 г.

Една проста,но гениална идея:Веломания 2012!

Една проста,но гениална идея:Веломания 2012!
Или как да се отървем от енергийната си зависимост ЗАВИНАГИ!


Преди време ми хрумна една идея,но нямаше на кого да я споделя,затова си я запазих само за себе си.
Днес обаче,докато си говорех с t551 му разказах накратко каква е идеята ми и тогава ме осени мисълта,че трябва да опиша размислите си,така че всеки да може да си каже мнението по въпроса.
Ако бъркам някъде в разсъжденията си,моля ви,кажете ми,за да мога да коригирам идеята си още в зародиш.
Та ето какво ми хрумна ... всички се оплакват,че цените на бензина,дизела и газта са високи и това вече не се издържа.
Слушах този рефрен месеци наред,докато накрая не си казах:"Я,стига!Ако наистина цените ви пречат ще си оставите колите у вас и ще ходите пеша по улиците!".
И тогава в главата ми светна една малка крушка.

Защо не захвърлим колите си и не се пренасочим към по-евтин начин на транспорт?
Моята идея е елементарна - нямаме нужда от нищо друго освен от собствените си крака и ръце ... и по едно колело!
Трябва само да се организира така движението,че трафика да заобикаля градовете,а вътре в тях да има само градски транспорт,снабдителски превоз и колоездачи.
Такситата ще станат рикши,а градския транспорт в големите градове може да се електрифицира,а в малките да се премахне изобщо.
Превоза на хора и стоки между градовете може да става само с БДЖ и електробуси.
Транзитният трафик може да се качи на жп вагони и да се пренася от единия край на страната до другия срещу заплащане.
Така ще намалим зависимостта си от петрол и природен газ до минимум.
А и ще живеем здравословно,защото всички щат-нещат ще спортуват,докато карат колелета.
Е,какво ще кажете,не съм ли гений?
Гений съм аз,да!
Ето го и доказателството:
Гениалността на идеята е в простотата й!

Да сте чули в Индия да имат проблем с газа и нефта?!?
Няма и да чуете!
Но управляващите нямат сметка от такива "крайни" мерки,защото ще си развалят международните отношения с Русия,САЩ и арабите.
Жалко,че не бих могъл да реализирам идеята си - срещу нея ще има огромна обществена и институционална съпротива.
Твърде много маймуни има на клона на енергийната зависимост и няма как да стане на практика.
Трябва да се промени начина на мислене и на хората,и на управляващите,за да се реализира.
А това може да стане буквално за един ден!
Оставяте си колите у вас и тръгвате пеша и с колелета по улиците.
Ще спестите много пари,които иначе ще изливате в нечий алчен джоб!
Между другото обожавам колелетата!
Жалко,че във Вбокс-а няма емотиконка колоездач.
За сметка на това в Интернет има!

Мисля,че ще бъде много забавно - Бойко и Цецко на колело тандем!
За тези,които не могат да карат колело има различни модели - дори и на 3 колела.
Или това за по-големите :

Който не може да кара колело - аз ще го науча!
Е,какво мислите за идеята ми?

6 коментара:

  1. Анонимнице,харесват ми идеите ти и искам да направим проект! (sun)
    Сега ще ти кажа какво мисля за нещата,които си написала тук! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимнице,колкото повече си мисля,толкова повече ми се струва,че идеята ни е много,много луда! :D :D :D
    Ако се окаже реализуема на практика,ще ни я измъкнат за секунди като тава с баница от ръцете на малки деца! :D :D :D
    Поздравявам те с тази песен:
    http://www.youtube.com/watch?v=MB6yzBMW-U0
    :D :D :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимница16 юли 2012 г. в 10:43

      Приемам част от забелжките ти, но с някои от предложените неща не съм съгласна :)
      Мисля, че не е редно да обсъждаме толкова важен проект публично, поради изброените по-горе причини. Ще се опитам да те намеря в ютюб, мисля, че имаше там регистрация и ще се свържа с теб да обсъдим по-подробно велопроекта.
      Мерси за поздрава, но да знаеш, че народна музика не понасям! :)
      Хубав ден ти желая!

      Изтриване
  3. Анонимница16 юли 2012 г. в 22:56

    Добре...отне ми сигурно 15 минути да разбера как се изпраща съобщение в тъпия ютюб, нета ми чезне през 3 минути и след 2 неуспешни опита накрая получих отговор, че потребителят си е изключил опцията за получаване на съобщения от хора извън листата му ( явно трябва да съм ти в някакъв специален приятелски лист). С една дума не мога да ти пиша на лични :) пиши ми ти, ако можеш - аватара ми е един пор с маргаритки - porcheto или ThePorcheto (защото някой глупак в ютюб решил да се прави на пор и ми взел ника, мама му...)

    ОтговорИзтриване
  4. Порче-е-е! :D
    Анонимнице,добавих те в списъка си с приятели,добави ме и ти.
    Ппреди време поставих това ограничение,защото много ми спамеха профила с писма.
    Сега вече можем да си пишем в Ютюб. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Е,какво порче си ти?!? :O
    Виж каква си хубава и сладка,никакво порче не си! :D :D :D

    ОтговорИзтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!