biggeorge Lyrics

петък, 29 юни 2012 г.

Гей парад по български!

Гей парад по български!
Тема за хомосексуалното в и около нас!

Тази събота ще има гей парад!
Отново по улиците на София ще се разхождат хора,жадуващи равноправие и нормално човешко отношение от хора,които не знаят какво означава думата толерантност.
Няма какво да се лъжем - като цяло българите не са толерантни към различните от тях и остро осъждат индивидуалността - сексуалната,интелектуалната,етническата,религиозната.
Като цяло исканията на ЛГБТ са напълно нормални и парада е начина да се привлече общественото внимание,ако изключим факта,че инициативата е под патронажа на български политици и чуждестранни посланици.
Така отявлените политически хомофоби,които години наред не искат да узаконят еднополовите бракове ще пледират за правата на същите тези хора - голям смях!
А посланикът на САЩ няма да го коментирам,че да не ми дойдат на гости ГДБОП и компания ...
Най-забавното е,че Българската Православна Църква(БПЦ) е против гей парада - като се има предвид каква огромна част от свещениците са хомосексуалисти най-добре би било те да водят шествието,не да го спират.
А националистите ... сред тях също има гейове и лесбийки,но и те са против - защо са противници на самите себе си,това е въпроса?!?
Честно да си призная не харесвам натрапващия се хомосексуализъм(пример,за който е Азис!),но от друга страна не харесвам и ограниченията,и забраните ... затова не ми пука кой какъв е - всеки да си прави каквото си иска(в рамките на закона,разбира се!).
Та така ...
Гей парадът ще се проведе на 30 юни 2012 г.
Началото на парада е от 16:00 часа пред Паметника на съветската армия.
Повече информация за събитието можете да намерите тук!
Искам да разбера вие ще отидете ли на парада(що ли питам,като знам отговора!?!)?
Ако сте там каква ще бъде целта ви - да набиете някой "скапан гей" или да подкрепите хомосексуалистите?
Защо имам чувството,че накрая полицията и жандармерията ще са повече от хомосексуалистите и противниците им взети заедно?!?

Между другото в МВР също има гейове и лесбийки,следователно е добре служителите на реда охраняващи гей парада да се облекат и държат подобаващо за случая:


Сериозно се замислям дали да не отида на парада - ще си обуя жартиерите,чорапите и обувките с висок ток и тръгвам ... само да не си забравя чантичката и шалчето :



П.п.:Мислех да сложа темата в подфоруми Той и Той или Тя и Тя,но я публикувах тук,защото засяга цялото българско общество,а не само гейовете и лесбийките.
Ако прецените,че мястото й не е тук я преместете,където трябва.
--------------------------------------------------------------------------
Източник:Гей парад по български! , Гей парад по български 2 , Защо за геьовете,а не за онкоболните ? и Защо за геьовете,а не за онкоболните ? 2

4 коментара:

  1. Анонимница10 юли 2012 г. в 22:50

    Ееех как съм го изпуснала аз този гей парад, пак бях в странство. И то в пълно информационно затъмнение. Но ако бях в София щях да отида, мисля, че е било много забавно. Ако бях отишла нито щях да ги бия, нито да ги подкрепям, по-скоро за шоуто и разнообразието.Аз съм ЗА хората да си отстояват правата. На мен лично не ми пречат нито гейовете, нито лесбийките, нито метросексуалните, нито травеститите. И нямам нищо против да им легализират браковете.Всеки е свободен да обича, когото поиска, стига да е законно(за педофилите не се отнася). Иначе хората по принцип са много нетолерантни. Аз съм го изпитала на гърба си. Като малка носех очила и в детската градина всички деца страняха от мен и ми викаха "очилато магаре". Веднъж толкова се ядосах, че само и само да си спечеля приятели, свалих очилата и накарах децата да скачаме върху тях, за да ги счупим. Нашите ми купиха нови и ние пак ги счупихме. Така или иначе нашите не ми дадоха да ги махна и продължих да ги нося, в резултат на което дните ми в детската градина си останаха кошмарни. Оттогава имам комплекс и макар, че сега не ми се налага да ги нося непрекъснато както преди, никога не излизам на публично място с тях. Срам ме е просто. Така, че освен зрелите хора и децата могат да бъдат много жестоки. Според мен това е заложено у човека още от дълбока древност. За да запаси своята идентичност и независимост, той осъжда всичко различно от общоприетото. Много малко хора са достигнали това ниво на духовно съзряване, когато са способни да приемат различните без да ги съдят.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз носех очила от първи до четвърти клас! :/
      Големи подигравки,голямо нещо,но реакцията на децата беше толкова силна,само защото класната ми беше некадърна и не ги усмири навреме.
      Ако тя беше поставила ясни правила, те щяха да се спрат,а не от много боища да се стига до там да ми счупят рамката на очилата.
      Да,децата са жестоки,защото се учат на жестокост от големите,които също са много жестоки. :X
      Жалко е,че сме такива - може би тази отрицателна енергия се дължи на някаква автоагресия,която е вътре в нас и е насочена към самите нас.
      Ясно е,че нещо ни мъчи като народ,но си нямам и идея какво точно е! :|

      Изтриване
    2. Анонимница14 юли 2012 г. в 23:16

      Да, прав си, че проблема е в българския народ, а не по принцип в хората. Сега се замислих, че като живях в САЩ там се нагледах на толкова различни хора, че си нямаш на представа. Аз сама бях пришълец, но нито веднъж някой не си позволи да ми се подиграе за акцента ми или за държавата, от която идвам. Докато тук, не дай си Боже да говориш по различен начин от общоприетото в даденото населено място и ставаш обект на подигравки. До сега бях на вечеря при съседите и по новините дадоха кадри от Сирия, за ужаса, който става там и дадоха интервю с местен жител, мургав арабин. Момчето, с което бях на масата, прояви невъздържана агресия към този човек и започна да го псува, защото бил черен и бил арабин?! А той говореше как избили семейството и децата му....е какъв кроманьонец трябва да си, се чудя аз, че да хванеш да напсуваш този човек?! Направо не мога да го асимилирам! Дори останах без думи, а обикновено в такива моменти се намесвам.

      Изтриване
    3. Казаха ми,че говоря с тракийски диалект - омекотявам изговора на съгласните преди гласните "е" и "и".
      Иначе си говоря правилно,без да допускам грешки,но мекият ми говор ми пречи да започна работа в медия.
      Винаги е имало някаква насмешка по отношение на говора ми,но до сега не знаех защо! :/
      Въпреки че според мен това мое говорене не е диалект - просто аз така си говоря! :D
      За съжаление българите сме си такива - винаги сме готови да оплюем другите,дори и за най-дребното нещо.
      А за псувните по арабина ... не си ли спомняш скандала с контингента ни в Ирак:
      http://frognews.bg/news_508/Balgarski_komandosi_Niama_skandal_s_filma_za_Irak_mangal_e_obiknoveno_obrashtenie/

      Изтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!