biggeorge Lyrics

събота, 28 януари 2012 г.

Флиртуване или преследване - това е въпросът!

Флиртуване или преследване - това е въпросът!

от Джордж Файърбърн
(George Fireburn)

Вчера вечерта си говорих с едни хора от групата за значките във Вбокс-а.
Те се опитаха да ме убедят,че преследването е хубаво нещо,т.е. когато един мъж преследва една жена това е най - хубавото нещо,което може да й се случи.
Аз смятам,че преследването не е добро за никого,но след този разговор ми стана ясно,че според тях не съм прав.
След снощния разговор мислих доста(а през нощта отново сънувах едно пътуване) и за да сме точни трябва да направим разграничение между флиртуване и преследване.
Флиртуването е,когато мъж и жена се харесват,но тя се прави на недостъпна,за да може той да й покаже/докаже обичта си.
Разбира се,жената не е прекалено недостъпна,за да не вземе мъжа да се откаже от флиртуването.
Това е като танц - две стъпки напред,една назад.
Така жената задържа интереса на мъжа към себе си и едновременно с това го поставя на изпитания,за да провери чувствата му.
А преследване е,когато мъж каже на жена,че я харесва,че е влюбен в нея,че я обича,а тя му отговори:"Разкарай се,скапаняко!" или "Аз пък не те харесвам,не съм влюбена в теб,не те обичам!",или "Пука ми какво изпитваш!",или "Грозньо,не се ли виждаш какъв си,за к'во си дошъл тука да се излагаш?!?",или "НЯМА ДА ИЗЛЯЗА НА СРЕЩА С ТЕБ,НЕ РАЗБРА ЛИ???",или "СТИГА СИ МЕ ЗЯПАЛ,БЕ,ИЗРОД!".
В този случай ако мъжа продължи да настоява за положителен отговор си е преследване и подлежи на законови санкции.
Разбира се,снощните ми събеседници отново не бяха съгласни с мен,но всеки човек си има свое си мнение и трябва да сме толерантни към позицията на другите.
Между другото цитираните от мен по - горе отговори съм ги чувал със собствените си уши,отправени към мен самия.
Така че аз много ясно и лесно мога да направя разграничение между флиртуване и преследване.
Преживявал съм и двете - аз съм флиртувал и с мен са флиртували,аз съм преследвал и мен са преследвали.
Най - приятно е флиртуването,независимо от кого е започнато.
Най - неприятно е преследването,независимо от кого е започнато.
Аз обичам директно да слагам картите на масата - разкривам чувствата си и чакам положителен или отрицателен отговор от отсрещната страна.
След това ако отговора е положителен започвам да флиртувам,показвайки ясно намеренията си.
Ако отговора е отрицателен се отдръпвам и повече не досаждам с присъствието си на обекта на чувствата си.
Разликата между флиртуване и преследване е точно тази - ако първоначалния отговор е "не",значи нямам какво да търся там,където не ме искат.
Ако първоначалният отговор е "да",значи има надежда за бъдеща връзка между мен и жената,която харесвам.
Проблем става,когато след първоначалното "да" получиш един отрицателен отговор.
Това поведение поражда съмнения дали това е флирт или просто жената е изгубила интерес.
В този случай директният подход върши най - добра работа за изясняване на ситуацията,тъй като аз не разбирам от намеци и недомлъвки и предпочитам всеки да си казва какво си мисли,без да крие нищо.
Ако всички действаха като мен светът щеше да бъде едно различно място.

28.01.2012 г.

Забележка на автора:Внимание!Всякакво съвпадение на реално съществуващи имена,лица и събития е напълно случайно!Моля това да се има в предвид от всички читатели!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник:Флиртуване или преследване - това е въпросът!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!