biggeorge Lyrics

събота, 30 ноември 2019 г.

Мамят ли клиентите си големите вериги хипермаркети Kaufland, Billa и Lidl?

Мамят ли клиентите си големите вериги хипермаркети Kaufland, Billa и Lidl?




Днес със съжаление установих, че големите вериги хипермаркети Kaufland, Billa и Lidl въвеждат в заблуждение клиентите си.
Няма да кажа в кои хипермаркети съм установил тези нередности, за да не става антиреклама.
Вие сами се сещайте точно за кои магазини говоря.
И така преди няколко дни реших да си купя лютеница от един хипермаркет.
Купих си две лютеници, като на етикета на стелажа пишеше 1,27 лева за брой.
След като платих на касата установих, че лютениците струват 1,89 лева всяка.
Тогава си помислих, че проблема е в мен и аз не съм видял добре цената на етикета.
Днес отново реших да си купя лютеница.
Видях, че на стелажа пише 1,99 лева.
Зарадвах се, че ще си купя хубава, евтина лютеница.
После реших да си взема и шоколадче на цена 0,35 лева.
Като отидох на касата, след като платих установих, че лютеницата струва 2,99 лева, а шоколадчето е 0,65 лева.
Така разбрах, че са ме преметнали два пъти и ми стана много неприятно.
После си спомних, че преди 3 седмици реших да купя шоколад, но на стелажа не бяха означили, че има промоция 2 броя на цената на един.
Аз си взех само 1 брой шоколад.
После като се прибрах в нас установих, че са ме прецакали с 1 брой шоколад.
Тогава не ми направи много голямо впечатление, че в хипермаркета са ме преметнали.
Помислих си, че проблема е в мен и е резултат от недоглеждане.
За да не кажете, че избирателно плюя само един магазин ще коментирам и друг хипермаркет, на който намалиха работното време с 1 час.
Преди работеха до 22:00 ч., а сега вече работят до 21:00 ч.
Вчера се опитах да вляза в магазина в края на работното време, но охраната не ме пусна, защото съм отишъл в последните 10 минути.
Няма лошо!
Но днес като отидох значително по-рано установих, че стоките, които искам да си купя ги няма - обявени са, че ги има, етикетите си стоят, но реално стоките на стелажите ги няма.
Не казвам, че големите вериги хипермаркети Kaufland, Billa и Lidl са измамници, но най-малкото това, което правят са нелоялни, търговски практики и трябва да бъдат санкционирани за това.
Поставянето на фалшиви етикети с грешни цени на неправилни стоки води до измами с дребни суми, но умножени по броя магазини и броя купувачи накрая води до огромни загуби за потребителите и големи печалби за хипермаркетите.
Това, което правят не е редно и аз не съм доволен!
Сигурен съм, че и други потребители не са доволни, но всички си мълчат.
Ако Комисията за защита на потребителите накажат големите вериги хипермаркети с глоби за няколко десетки милиона лева много бързо ще променят поведението си.
Но и тази Комисия е ялова институция, която не върши никаква работа.
За съжаление тези български номера, които се прилагат в родината ни започват да се разпространяват и в други части на Европа и света.
Накрая искам да припомня, че измамите по магазините в България не са случайно явление, а утвърдена търговска практика - преди година и половина си купих туристически обувки от един хипермаркет, които в последствие се оказаха пълен боклук.
Повече обувки от хранителен магазин не съм си купувал.
Сега започвам да се замислям какво и от къде да купувам, така че да не бъда мамен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!